Aan: De sportschoolhouders/contactpersonen Karate/Kempo/Jiu Jitsu en RKH Ryu Kyu Kobujutsu

In verband met de corona maatregelen, werden de landelijke dan examens NFK van zondag 19 april 2020 afgelast. Nu we nog steeds te maken hebben met de corona maatregelen, is het de bedoeling , dat de dan examens NFK , in november 2020, kleinschalig regionaal worden georganiseerd. Dat kan betekenen dat er een beroep gedaan kan worden op uw eigen ruimte (dojo).

Indien u kandidaten wilt aanmelden, dient u de daarvoor bestemde inschrijfformulieren, die op de website van de NFK/RKH (www.federatiekrijgskunsten.nl/www.rkkobujutsu.nl ) zijn te vinden, uiterlijk 20 oktober 2020, digitaal te verzenden naar erabrahams@gmail.com .

U wordt tevens verzocht een examenprogramma, wat afwijkt van de NFK standaarden, uiterlijk 20 oktober 2020 , digitaal toe te zenden aan erabrahams@gmail.com .

De technisch directeur NTC

Ed Abrahams